onsdag 10. oktober 2007

SNØ?!

Snø?! I oktober? I dag har det regna, sludda, hagla, vært sol og snødd...
Jeg skal på kino i kveld og har bestemt meg for å ta på vinterstøvlene. Så det så.
Her er et bilde jeg klarte å ta av snøen:


Her er resultatet fra bakeuke 6: (begynner å bli en ganske habil brød-baker nå altså)


Og her er resultatet fra bakeuke 5 (ikke helt baking da, men matlaging hvertfall):


Dette er den beste desserten jeg har smakt i hele mitt liv (den skal egentlig være med lys sjokolade mousse). Magdalena, en venninne fra klassen lærte meg å lage den. Jeg håper jeg kan få til at vi har denne desserten i bryllupet. Mmmm!

5 kommentarer:

Kristin sa...

åhhhhh! det så fantastisk godt ut!!:D

Hihi.. så merkelig. Alle skriver at det snør, mens alt jeg har sett i dag er sol og blå himmel:)

Marie sa...

Mmm,. sjokolademousse er godt! Jeg kan en god oppskrift jeg og :D
Bli med på overnatting/båling på fredag!

Bente sa...

Her i Klæbu ligger snøen på bakken. Hele terassen vår er hvit:) Det er så deilig! Jeg vil at det skal snø masse i natt, sånn at det blir skikkelig vinter!

Men når jeg tenker meg om..så er oktober litt tidlig.. Isj.

Gleder meg til jeg blir invitert på sjokolademousse;) Jeg øver meg på matlaging jeg og forresten, ikke baking da, men laget en nammenam-middag i dag! Sitronmarinert laks med dillsaus og potet/grønnsaker.. (Hørtes det kjent ut? Ikea....) ;D

Bente sa...

Kjøpte faktisk en rull av den skinnende med blomsten på, og fire ruller av en billig tapet som matchet fargen i blomsten.. Tror det blir bra! Kjøpte på Heimdal Fargehandel, fikk skikkelig god service der!! :D

Skal selvfølgelig invitere deg på middag! :) Må bare få rydda huset først..hehe.. :) Men ikke så lenge til jeg kan flytte inn tingene på rommet igjen da... Kjøpte bokhyllene på tirsdag, får tapeten på fredag... Jessda! Dette blir bra;)

Marita Fahre sa...

visste ikke helt hvor jeg skulle skrive til deg, så det ble her. Nå har jeg fått bloggen min på bena igjen. Og fått vekk rosafargen ;o)
Savne deg vennen. Stor bjørneklem mita