fredag 30. mai 2008

Eksamenstida

I det siste har det stort sett gått i lesing (hvertfall litt) og møter med kollokviegruppa. Her ser du noen bilder fra det siste møtet der Victoria og Brit skriver videre på de felles tankekartene.



Innimellom har jeg gjort en del ting jeg synes er gøy. Kan jo ikke kjede seg selv om det er eksamenstid? Jeg har vært hos Kristi og hun har sydd videre på brudekjolen, mens jeg har vært prøvedokke. Vi har kommet et stykke på vei nå, og jeg tror det blir bra! :o) Bare den rekker å bli ferdig så... ;op

Jeg har vært på avslutningstur med bibelgruppa mi. Det ble en litt lenger tur enn det vi først hadde tenkt, fordi vi valgte å gå til et annet vann underveis. Men det var en kjempekoselig tur og jeg fikk grilla pølser på bål igjen. Det var en stund siden sist.

Ingen kommentarer: