lørdag 29. mars 2008

Hyttetur med bærtene

I helga klarte jeg endelig å få med meg bærtene på hyttetur til den hytta jeg bodde på i fjor. Dette er noe vi har snakket om siden litt etter skolestart i høst. Magdalena og Brit ble med fra torsdag til lørdag, mens Victoria som skulle komme i løpet av fredagen kunne ikke likevel. Vi tre som allerede var godt i gang med hytteturen hadde det kjempeflott, selv om vi skulle ønske vi kunne vært fulltallige. Vi har spist utrolig god mat (takket være Magdalenas kokkekunnskaper), vært på en liten tur med båling, spilt spill, slappet av og kooost oss. Herlig! Dette må gjentas :o)
Takk for turen jenter!





Hvis det er noen andre som kunne tenke seg å bli med på en av hytteturene i løpet av våren, er det bare å si fra! :o) Jeg håper hvertfall jeg snart kommer meg ut i skogen igjen!

3 kommentarer:

Admin sa...

øyh hvem er blondie? mener å ha sett hu før.. hu har ikke besøkt deg på tryggheim vel?

Mette sa...

Det er Brit fra Stord :o) Jeg ble ikke kjent med henne før nå i høst jeg, men kanskje du har bumpet borti henne et annet sted?

Admin sa...

hmm ja sikkert det. jeg husker jo folk jeg feks så på UL for 5 år siden og sånt jeg da.. :P