mandag 4. februar 2008

Frekvens

Nå har jeg sittet et helt år i styret i Frekvens ungdomskor; et halvt år som 1. varamedlem og et halvt år som leder. I kveld stilte jeg til gjenvalg og ble automatisk valgt inn igjen pga at styret manglet to og vi var bare to som stilte til valg. Da vi kostituerte oss ble jeg leder, igjen. Jeg håper virkelig det er bra for koret at jeg er leder. Jeg ser på meg selv som leder for styret, mens dirigenten er lederen for koret og medlemmene, så jeg kommer til å fortsette å holde meg litt i bakgrunnen når hele koret er involvert.

Etter både gode og litt mindre gode erfaringer fra i høst som leder i styret har jeg lært veldig mye som jeg kan ta med meg inn i den nye perioden. Jeg skal gjøre så godt jeg kan. Og så vet jeg at Gud vil være med meg. For han sier: "...Uten meg kan dere intet gjøre." Joh. 15,5

Vi i koret mangler trommis og vi hadde ikke hatt vondt av å få en bassist heller... Men Gud ser det og jeg tror Han vil ordne opp som Han ser blir best. Vi må bare fortsette å spørre folk og be.

4 kommentarer:

Marita Fahre sa...

lykke til Mette, de er heldig som har deg i styret. GID

Bente sa...

Ja, vi er heldige som har deg i styret!! Ser frem til å jobbe med deg framover nå, tror det var en grunn til at vi ble "Årets par 2007" ;) JEeej!! Herlig at du stilte på nytt! Flott med kontinuitet i styret. :)

BRA DAME! - det er du :D

Bente sa...

en ting til..bare sånn likvel sånn...

ser ut som det bare er kristne folk som leser bloggen din, utifra den nye spørreundersøkelsen din :P haha :P

...eller kanskje du bare har lesere med god selvinnsikt?

Anonym sa...

merker selv at det er lett å komme i bakgrunnen av dirigenten ja.. kjenner meg igjen der.. :P