onsdag 20. februar 2008

Mamma

Jeg hadde besøk av mamma fra fredag til tirsdag. Det var utrolig koselig å se henne igjen og være sammen med henne så lenge. Det er første gang hun besøker meg her jeg bor nå, så det er ikke så ofte jeg ser henne. Var jo hjemme i jula, men før det har jeg ikke sett henne siden sommerferien, og det var så vidt jeg fikk sett henne da også.
Lørdag: Shopping - Jeg kjøpte undertøy til bryllupet.
Byggrevy - "Laarhøna", der Kristi er kostymesjef. Det var kjempeartig! Mamma og jeg lo masse! :o)
Film - "Evig solskinn i et plettfritt sinn" - fin og rar film.
Søndag: Sløving og klargjøring av invitasjoner.
Pirbadet - Digg!
Mandag og tirsdag gikk bort i alt jeg skulle gjøre, så mens jeg var på praksis og på styremøter og på kor, gikk mamma lange turer og strikka...

Ingen kommentarer: