tirsdag 12. februar 2008

Omgangssyke

Da sitter jeg her da...med omgangssyken herjende i kroppen min...
Det er jammen lenge siden jeg har vært syk nå, hadde nesten glemt hvordan det var...

"Vanligvis tar det 2-3 dager fra du eller barnet ditt smittes til infeksjonen bryter ut. Symptomer inkluderer diaré, oppkast og feber, og sykdommen kan ha alvorlig forløp hos små barn. Oppkast stanser som regel opp etter 1-2 døgn, mens diaré kan vare 4-6 dager. Feberen er vanligvis lett, eller barnet kan være uten feber."
(Pasienthåndboka)

For å si det sånn: Det er kjipt!
Og jeg håper jeg ikke har smittet deg eller noen andre...
Og typisk at jeg ble syk før den dagen på skolen der vi har mest obligatoriske timer noensinne. 5 obligatoriske timer har jeg gått glipp av i dag. Vi har stort sett aldri mer enn 2 av gangen, men neida...ikke når jeg først bestemmer meg for å skylle ut et virus...da skal vi ha 5 ja.

æææ...jeg kjeder meg, og jeg holder på å sulte meg helt tom...
Har du noe forslag til hva jeg kan finne på?

3 kommentarer:

Admin sa...

eta c-vitaminer! det e så bra fer kråppen! da bli du fresk å hehe!

Therese sa...

off a mei!! Stakkar! God bedring da!

Anonym sa...

sjallabais!!!
så dumt at du e sjuk! eg har et lite forslag: finn et stort puslespill, og sett igang!
ps: velg et puslespill som har masse forskjellige fargar!

ellers alt vel?
klem