lørdag 9. februar 2008

Miljøsvin og ny bil

Jess. Da har jeg klart å skaffe meg en ny-gammel bil. Det er en Golf 1992 modell som ser omtrent sånn ut -->
Som du sikkert ser har den nye-gamle bilen 5 dører, og det er litt bedre plass. Jeg syntes det var litt skummelt med så mye plass i starten, men det går seg vel til.
- Golfen er helt uten rust
- og har bare kjørt 147000 km.
- Den er allerde EU-godkjent til 2010.
- Den har anlegg faktisk.
- Det går an å stille setet opp og ned (gjett om det gjorde meg lykkelig da jeg fant det ut etter at jeg hadde kjøpt den?)!
- Den har pene aluminiumsfelger på sommerdekkene og ikke så alt for stygge piggdekk heller.
- Jeg betalte 22500 kr for den og han tok den lille boksen min i innbytte.

Den er litt rar på clutchen (eller hvordan det nå skrives) for det knirker litt, men det blir man vel vant til. Og det er en annen type gir enn boksen hadde, med reversen ned og fram, så det er så vidt jeg finner riktig gir, men det går seg vel til det også...

Jeg er hvertfall fornøyd. :o)

4 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer!!! :D

Anne sa...

Gratla me ny bil..:)

Pocahontas sa...

Åååå heldiggris!!
Gratulerer veldig mye, jeg vil også ha bil... Men da må jeg jobbe litt først...

Marita Fahre sa...

Gratulerer, gratulerer! Gleder meg til å sitte på med deg til sommeren. Klem