fredag 1. mai 2009

Vår

I det siste har jeg:

- Mistet... og funnet Rolf!
Han forsvant i et par dager...vi trodde han var død.., men så plutselig en dag står han på gulvet i nærheten av buret sitt, litt støvete, litt tynnere, men i live! Han har antageligvis vært på eventyr under oppvaskmaskinen og overlevde kampen mot hybelkaninene! :oD

- Sådd frø.
Kornblomst, gressløk, persille, sitronmelisse, månedsjordbær, paprika og tomat. Alt har begynt å spire bortsett fra persillen.

- Prøvd å lese på eksamen...
Går heller dårlig.

- Skulka veldig mye på skolen.
Litt skeptisk til om man kan kalle det skulk, for det er tross alt ikke obligatorisk. Jeg har hatt mange forskjellige begrunnelser for å skulke i det siste..."For fint vær" eller "Det regner", "Jeg må passe på Rolf" eller "Jeg skal plante frø"... Ja, ja...får bare håpe jeg står på eksamen.

- Gått masse tur!
Jeg går tur med Maria hver torsdag og tur med Magdalena hver tirsdag! Herlig!

- Spist veldig mye havregrøt...
Siden økonomien ikke akkurat har en høydare for tiden har det blitt mye billige middager i det siste. Kunne likegodt begynt og kalt meg for vegetarianer.

Stort mer action enn det har det vel strengt tatt ikke vært.

Eller...etter et lite *kremt* skal det jo også nevnes at jeg her om dagen fikk servert en herlig frokost hos Vegar :o)

3 kommentarer:

Vegar sa...

*kremt*

Maria og Erlend sa...

Bra du nevnte turane! Ellers hadde det blitt et *kremt* fra meg og!

Mette da. Æ kannj itj lev utn dæ, sjø!
Eller trykkingå di:)

Hallgrim sa...

Du e vel ikkje aleine om å leve på havregrøt og slikt? du eit forslag, sia æ va så dårle te å invitere Hans på middag, kan ikkje dokk komme hit fredag, lørdag eller søndag fær bibelgruppa?