torsdag 18. mars 2010

Lesing vs. søm

Nå er det ikke lenge til jeg skal til Slovakia og besøke mannen i mitt liv :o) Gleder med så mye at jeg ikke rekker å gjøre stort annet..!

For tiden sitter jeg litt på kafé nå og da og skriver notater fra den kjedeligste boka jeg noen gang har lest. Den handler om kunnskap og læring i praksis. Det de har gjort er å sette ord på ting ingen egentlig trenger ord på... Blæ. Enda en bok verden virkelig hadde klart seg godt uten. Men det hjelper å sitte på kafé å gjøre det. Litt koseligere sånn.

Jeg har bestemt med for å begynne å sy litt klær. Kanskje ikke så lurt med sånne bestemmelser rett før jeg skal sette i gang med bacheloroppgaven, men, men. Jeg skal vel klare å lure inn litt lesing og skriving i all syingen? Eller var det omvendt?

1 kommentar:

Sigrid Marie sa...

Når jeg klarte å sy kjole til jul og lese til eksamen samtidig, jeg som knapt hadde sydd noe før, så skal vel du klare det også, så flink som du er til å sy!