torsdag 27. mai 2010

Muntlig før jeg blir sosionom

Nå har jeg fått resultatet på bacheloroppgaven min og er bare 6 dager unna å være sosionom. Før den tid står muntlig for tur. På muntlig kan jeg bare gå én karakter opp eller ned eller beholde den jeg har fått. Problemet mitt er at jeg er så fornøyd med karakteren på den skriftlige oppgaven at jeg vet nesten ikke om jeg gidder å lese så voldsomt til muntlig. Det gjør meg ingen ting å gå ned en karakter heller... Hvor seriøst må man ta en muntlig eksamen?

3 kommentarer:

Vegar sa...

Gratulerer! Og muntlig er jo kos. Niogførti gonger betre enn skrifteg.

Mari sa...

Eg har følgande analyse å koma med til deg:
Hvis du er nøgd med karakteren (overraska?) tyder det jo at du har jobba bra, og hvis du blei overraska over kor bra karakter du har fått, so tyder det at du har jobba enno betre enn du trudde. Og det er jo ei kjensgjerning at sjølv om det føles som all kunnskap er ute av hovudet det sekund ein leverer inn oppgåva si, so er det der ein stad framleis.

So mitt råd er: sjå over oppgåva og det relevante. Men ikkje pugg. Kos deg, slapp av, nyt våren. og so tek du eksamen so den kjem. For øvrig er eg einig med Vegar i det at muntleg slår skriftleg.

Og GRATULERA!

Anonym sa...

ma sjekke:)