søndag 18. juli 2010

Helt frisk?


I natt drømte jeg at jeg var Petter Northug og konkurrerte i Grand Prix. For å komme videre trengte jeg sponsorer, så jeg kontaktet Eggen. Han skrev under på kontrakten og i margen skrev han at han elsket meg.

Sånn går no dagan...

Ellers har jeg det strålende. I går var jeg i syden (les: Munkholmen). Det var herlig!


Nå gleder jeg meg bare til å være ferdig med pakking og vasking. Sofaen er solgt...og allerede savnet opptil flere ganger... Jeg gleder meg også til Finnmark, flytting, tur til fyret, kattepus, maling av møbler, søm, og skolestart!

Det blir mye maling til høsten. 6 av disse stolene skal trekkes om og males i tillegg til bordet som hører til. Og denne nydelige 50-tallssjenken skal males med x antall strøk hvitt.

2 kommentarer:

Laberget sa...

Me glede oss te å komma på besøk!

Mette sa...

:o)