fredag 27. november 2009

Uganda

Nå skal jeg snart til Uganda - bare 3 dager til.

Jeg gleder meg til:
- å spise ordentlig fersk ananas! Jippi!
- å se venninna mi igjen! :o)
- å oppleve det virkelige Afrika (var jo i Egypt for ikke så lenge siden, men Afrika...nei)
- å møte masse rare og spennende folk
- å spise masse god mat
- å være i varmen og sola
- å prute, hi hi det gøy

Men jeg gruer meg også litt til:
- å være redd for den kaotiske trafikken
- å være så lenge borte fra Hans
- å reise fra symaskinen min...

Men som du ser, gleder jeg meg heldigvis mer enn jeg gruer meg, så dette tror jeg blir bra!

4 kommentarer:

Maria sa...

eg glede meg ikkje... :(

Hallgrim sa...

Hm? Koss kan du fera dit midt i eksamsperioden? Tidlig ferdig eller e d ein del tå studiet?

Mette sa...

Som tidligere nevnt i en annen blogpost, skal jeg bare skrive ferdig semesteroppgaven min og så stikker jeg til Afrika. Det er ikke direkte en del av studiet, men siden jeg har hatt praksis hele høsten har jeg spart opp en liten haug med studiedager. Skulle egentlig hatt en studiedag i uka side august. Disse tar jeg nå ut på slutten og hvis jeg da bare leverer den dumme oppgaven før jeg drar er jeg free to go! En annen faktor er at venninna mi har hatt sin tilsvarende praksis i Uganda så det er derfor hun er der.

Hallgrim sa...

Meir enn god nok grunn. Ska sørge for at Hans blir invitert og får litt middag mens du e borte:) (svikta jo litt i vinter på d)