onsdag 23. januar 2008

Miljøvennlig og billøs

Jeg erklærer herved at jeg går inn i de vanlige studenters rekker som miljøvennlig kollektivtransportbenytter.

Dette skyldes at den lille boksen min (også kalt Ford Fiesta'n) hadde et ublidt møte med en representant fra det strenge samfunnet av EU-kontrollører som finnes der ute, noe som resulterte i en ikke så kledelig liten haug med anmerkninger av det slaget man ikke kan få gjort noe videre med, annet enn å ta en siste kjøretur til det grusomme bilopphuggeriet...

Så: Takk for alt lille boks! Du og jeg har vært gjennom så mye sammen, og du har holdt ut i tykt og tynt. Jeg kommer virkelig til å savne deg og jeg kommer aldri, aldri til å glemme deg! Hvil i fred!

2 kommentarer:

Therese sa...

Jeg så at du gikk til skolen idag! Nå veit ikke je om det har noe å gjøre med at bilen er borte, eller om du pleier å gå hver dag.. men uansett =)

Anne sa...

naaw dakar....know the feeling...men d aa bli miljoevennlige e jo aldri feil d heller...aa du spare en heile del aag...:P