onsdag 9. januar 2008

Pus og praksis

Jeg savner Otto...






Her er den nye pusen som Hans sin familie har fått seg. Den er så søt! Helt hvit, liten isbjørn og pelsen på magen gjør at den ser ut som en litt slitt teddybjørn. Herlig!

Jeg skal opp til Mosvika igjen (der familien til Hans bor) i uke 3. Da skal jeg ut i observasjonspraksis i Mosvik og nabokommunen Leksvik. Skal tasse etter en sosionom og se hva dem egentlig driver med. Er litt spent.

Nå har jeg besøk av Marita, som jeg bodde sammen med siste året på vgs. Koselig! Dumt at hun bare skulle være her tre dager...

Torsdag skal Hans og jeg på brudesalong og prøve dresser på Hans. Kristi skal antageligvis være med og hjelpe meg å være motepoliti. Blir artig! Håper Hans finner seg en fin dress som han kan gifte seg i. Nå nærmer det seg stadig og jeg blir bare mer og mer nervøs...og jeg gleder meg bare mer og mer! Det begynner det å bli mye som skal ordnes og gjøres og tenkes på. Jeg har allerede hatt en del mareritt om diverse bryllupstemaer... Jeg gleder meg til alt styret er ferdig..!

2 kommentarer:

Marie sa...

Det viktigste er at dere sier ja, så om det er to visne blomster i kirka eller om skoene dine brekker en hæl, hva er vel det mot et helt liv sammen?
Men lykke til med alt som skal gjøres allikevel!

Bente sa...

Hei, godt å lese at du er i live! Hehe.. var litt bekymra når bloggen din ikke var oppdatert på LEEENGEEE... :)

Joda. Dette går bra Mette! I'll be there for you, if you need me... ;) Vi snakkes når jeg kommer hjem fra Grimstad! Gleder meg til å se deg igjen! :)