lørdag 19. januar 2008

Praksis og gårdsbesøk

Nå er jeg ferdig med min første praksisperiode på sosionomstudiet. Jeg har vært 1 uke på observasjonspraksis i Leksvik og Mosvik kommune. Det har vært over all forventning! Jeg trodde tidligere at jeg definitivt ikke hadde lyst til å ende opp i jobb på et sosialkontor. Men i løpet av denne uka har jeg sett at et sosialkontor i såpass små kommuner absolutt kunne vært en plass jeg kunne ønsket meg jobb. Det hadde jeg aldri trodd...

Denne uka har jeg bodd på gården til familien til Hans. Det har vært utrolig koselig! Og selv om jeg har savna Hans veldig, har det vært godt å være her alene med familien hans og jeg føler at jeg har blitt mye bedre kjent med både mine kommende svigerforeldre og yngstebroren til Hans; Aron. Og Otto blir bare søtere og søtere... Det føles nesten som om jeg bor her nå, og at jeg alltid har gjort det... :o)

I morgen skal jeg tilbake til hybelen igjen...

Ingen kommentarer: