onsdag 7. april 2010

Påskas topp 4

1. Etter ca 2,5 mnd traff jeg igjen mannen i mitt liv! Det er en underdrivelse å si at det var herlig.

2. Vi dro en tur til Wien og var blant annet på Sommerfuglhuset. Det var helt fantastisk å få nærkontakt med så mange nydelige sommerfugler! Bildet viser en av de minste. De største kunne man virkelig høre når de fløy forbi..!

3. Vi var noen dager i "eksil" i Kosice. En by i nærheten av der Hans studerer. Der leide vi oss inn på et bra hotell. Vi fikk et digert rom, men det beste var badekaret! Som jeg har savnet badekar!
Digg!

4. I Wien traff jeg dette treet. Et fantastisk nydelig Magnoliatre! Så fort jeg får meg en hageflekk skal jeg plante en Magnolia...

2 kommentarer:

Mari sa...

Men då kan du ikkje bu i Trøndelag! For magnolia blømer ikkje i Trøndelag, det er for langt nord!
(for meg er dettte aleine nesten grunn nok til å flytta sørover, fx Bergen/omeign "når me blir stor").

Mette sa...

Jo da! Det skal gå an det:

http://www.hagegal.no/hagefora/viewtopic.php?f=2&t=1865