fredag 30. april 2010

Tanker på en pressa fredag

Jeg vet ikke helt hva man skal med det, men nå har spotify kommet med en løsning sånn at den er direkte koblet opp til profilen på facebook. Det er jo forholdsvis fiffig, men kan man bruke det til noe egentlig? Annet enn å snoke i musikk"hylla" til "vennene" dine?

Jeg sitter her og glor ut i lufta, mens det jeg egentlig skulle gjort var å skrive ferdig bacheloren. Vi får se hvordan det går med den... Foreløpig ser det litt sånn halvmørkt ut ettersom den skal være innlevert førstkommende tirsdag før kl 12. Du må gjerne legge meg til bønnelista (om du har en sånn (har forresten aldri funka for meg, de ligger bare og støver, så jeg regner med at DHÅ minner meg på hvem jeg skal be for når de trenger det)).

Livet begynner å se litt lysere ut (ja etter den skjebnesvangre tirsdagen da selvfølgelig). Nå er det nemlig ikke lenge til Hans, min store kjærlighet, kommer hjem fra Øst-Europa! Siden jeg var i Uganda i hele desember fram til jul, og dro til Italia i romjula, og så dro Hans til Slovakia i midten av januar, har jeg jo i grunn ikke vært sammen med han sånn ordentlig siden november i fjor. Det er lenge det. Det er jammen meg nesten 6 mnd det (hvertfall, nesten)... Og vi som nettopp gifta oss...sukk... Blir godt å få han hjem da, kan du si.

Til sommern/høsten flytter vi som sagt, og da skal vi bo på gård! Og vi skal ha katt! Å, som jeg gleder meg! Det skal bli koselig det!

Ingen kommentarer: