søndag 21. februar 2010

Det er bestemt

Denne sommeren flytter vi fra Trondheim til Levanger.
Jeg skal gå på bibelskolen der, mens Hans har ofret seg og må pendle med tog til Trondheim for å gå ferdig siste året på førskolelærerutdanninga på Dronning Maud.

Jeg er lykkelig!
Men det er når jeg ikke tenker på alt vi må reise fra...

----------------------------------------------------------

De siste dagene har jeg laget 2 vesker:


Denne lagde jeg i dag. Veldig enkelt, men fint mønster. Stor nok til å ha A4 liggende oppi, men liten nok til at den ikke er i veien. Tvers over skulder.









Denne sydde jeg til en venninne som ikke hadde fått julegave enda... Det var et så enkelt mønster at jeg fant ut at jeg måtte gjøre litt mer ut av den. Jeg satt på en løkke og en knapp. Inni er det to lommer: én med og én uten glidelås.







Det er første gang jeg lager lomme med glidelås. Det var i grunn mye lettere enn jeg hadde trodd. Alle sier at glidelås liksom er så vanskelig..?

2 kommentarer:

Maria og Erlend sa...

Vi besøker hele tiden!

Hallgrim sa...

Ska ikkje lage ny veske te Joachim da? Vi e jo faktisk dei einaste guttan i buf som bruke d te Leif Egils store ergelse.
mi e fortsatt ganske ny og lite slitt, så den held nokre år te