mandag 1. februar 2010

Slovakia - here I come!

Ja, nå har jeg bestilt billett til Slovakia for å besøke drømmemannen min!
Det ble jaggu meg dyrt!!! 4 og et halvt tusen for en liten tur til østeuropa...
De vet å ta seg betalt.

Men det blir en stund til enda...
Mens jeg venter skal jeg:
  • Lese til eksamen
  • Lese i bibelen
  • Sy litt
  • Være med venner
  • Snakke med Hans på Skype
  • Bestemme meg for hvor jeg skal bo neste år
  • Bake litt
  • Ha besøk av mamma og bestemor
  • Gjøre alt av husarbeid selv (stress å være helt alene gitt)
  • Spise så mye sjokolade jeg orker
  • ...og trene
Så da er det bare å sette i gang og telle dagene...

5 kommentarer:

Vegar sa...

Eg reknar med du skal flytte i Trondheim. Det er uaktuelt å flytte til ein anna plass!

Anonym sa...

hvor DU skal bo?? hva med mannen da?

Mette sa...

Ja, selvfølgelig VI da :o) Man blir litt selvsentrert av å være så mye alene... :op

Hallgrim sa...

Koffor i all verda ska dokk flytte? Dokk bor jo gullegodt no

Vegar sa...

Det går rykter om at det blir ledig i bedehuset. Billig leige, eksepsjonelle naboar.