mandag 15. februar 2010

Hvis jeg hadde vært et dyr

...så hadde jeg sannelig vært en hamster.

Jeg tusler fram og tilbake hjemme, men kommer liksom ingen vei og får i grunn ikke gjort noe som helst fornuftig.
Jeg liker meg best under dyna når det er lyst, men kommer ut når det begynner å mørkne.
Jeg kvikner virkelig til når klokka har passert 23...
Jeg er like treig som en hamster...
Jeg er like introvert som en hamster...
Jeg samler på like mye rart som en hamster...



Dette kunne vært meg...

Eneste forskjellen er vel kanskje at jeg liker rotter.

6 kommentarer:

Eirik sa...

Klare du å hamstre mat i kinnene dine også? :p

Hallgrim sa...

Du kan så få sagt det du Eirik. Men seriøst, like du Rotte Mette? Litt ulik Arnfinn da som barikere sæ så fort han kan om han sjir ein gnagar.

E kvikne så absolutt ikkje te ette 23. kanskje meir, nei, trur rett og slett æ ikkje kvikne te

Mette sa...

Er det en utfordring Eirik?
Hm...

Ja, Hallgrim, jeg har kjempelyst på en rotte i bur! Se tidligere blogginnlegg...jeg har skrevet litt om rotter i min bloggetid.

Noen må forresten redde meg snart... Denne livsstilen kan jo ikke være bra i lengden...Hamstere lever jo ikke særlig lenge...

Maria og Erlend sa...

Moses og like Rotter.. Kanskje du sko vært ein katt?

Mette sa...

Men katter (hvertfall Moses) er jo ikke akkurat det man kan kalle introvert...

Hans sa...

JEG setter pris på at du ikke er en hamster...