mandag 8. februar 2010

Eurovision Song Contest

Husker du hva vi sa til hverandre da vi satt og så finalen i fjor?
"Hvis Norge vinner skal vi dra dit neste år!"
Hvem vant a?
Norge og han fyren med fela.
Hvem kom videre for Norge i år a?
En eller annen Didrik eller noe.

Jeg er ikke så inni det...enda.
Men alt ligger jo på nett-tv, så det kan man fort gjøre noe med!

I dag har jeg klart å bryte igjennom den sinnsyke internettkøen hos Billettservice...
Det tok sin tid skal jeg si deg.
Da jeg kom fram var det ikke flere billetter igjen til finalen.
Men vet du hva?
I år selger de billetter til Generalprøven. Og de sier den skal være prikk lik, bare uten kåringen.
Så jeg kjøpte to billetter til den, og de er til og med til halve prisen.
Én til deg og én til meg.

Blir du med?

Vi skal sitte her et sted (ved den turkise ringen):


Lørdag 29. mai. 2010 kl 13.00

Ja, jeg er også midt i eksamensperioden.
Men det er jo bare en helg :o)
Oslotur?

3 kommentarer:

Marianne PH sa...

JAA!! Jeg vil være med:) Vet ikke om det var et spørsmål til meg, men hvis du ikke får med noen andre, eller hvis du vil ha med meg er jeg med altså!!

Bente sa...

<3

Jacob sa...

nå er det den 11. feb, så nå kan du si hvor dere skal flytte!