søndag 28. oktober 2007

Bakeuke 7

Brukte boka "Helt enkelt baking" som jeg har lånt av Vegar til å bake litt forskjellig denne uka. Brødene ble kjempegode og fine, de fyllte hornene ble gode, men kanskje litt små, og kaka "Nemesis" ble veldig god, men jeg skjønte meg ikke helt på den. Røra skulle liksom helles i en springform, som så skulle stå i vannbad i ovnen. Hallo? En springform i vannbad? Ikke med de springformene vi har her i huset hvertfall. Da blir det spingform-badekar. Så jeg bakte den i 2 brødformer. Den ene ble ikke akkurat stekt, mens den andre ikke ble så værst, men ikke akkurat sånn som på bildet i boka... Men nam, for en herlig smak! Og endelig hadde jeg tid til å få besøk av Ida! Så utrolig koselig å treffe henne igjen. Men ingen av oss skjønte stort av kaka...

1 kommentar:

Bente sa...

Haha, jeg vet ikke engang hva en springform er! Hihi...