lørdag 6. oktober 2007

UKArevyen 2007 - MANIFEST


Illustrasjon: MARITA PEDERSEN, De andre bildene har jeg tatt selv

Da har jeg sett den. UKArevyen er absolutt verdt å få med seg! Den hadde hele spekteret, fra det hysterisk morsomme og til det man ble sittende og fundere litt over... En veldig nyskapende og kreativ revy, som tøyer grensene for hva en revy kan være. Jeg hadde forventet meg noe helt annet, men overraskelsene var definitivt positive! Gå og se den!

Kristi inviterte meg for lenge siden med på premiæren som endelig var nå på torsdag. Denne premiæren var bare for UKEfunker (altså for sånne som har jobber med UKA) og deres følge. Jeg var da altså følge, mens Kristi jobber nesten rumpa av seg som kostymedesigner i barneteateret. Jeg skal forresten på forestilling med barneteateret nå på mandag (8.10.) kl 18. Så heng deg på hvis du vil! Kjøp billetter her!

Det var gøy å kle seg opp til galla på en ellers vanlig torsdag, og se så mange festkledte studenter på Samfundet. Det er en helt egen greie å være på festmøte på Samfundet. Så høytidelig, men samtidig så mye rom for tull. Herlig.

Jeg beundrer innsatsviljen og frivilligheten Samfundet klarer å trekke til seg! Der jobber folk dag og natt i ukesvis, månedsvis eller til og med årevis, mot felles mål. Hadde vi bare hatt en brøkdel av den innsatsviljen i Betania, kunne vi fått til så utrolig mye! Jeg håper det er smittsomt..!

2 kommentarer:

Bente sa...

Jeg har lyst til å se UKArevyen, men tror ikke jeg får tid...og det virker som om de allerede har utsolgte forestillinger? Konge:)

Er ikke helt ferdig med korpslivet, er en måned igjen til den store konserten! 28. okotber i Klæbuhallen, kom og se! :D Det blir KNALLBRA! Ole Edvard Antonsen skal bli med, og jeg skal spille soloen min! Wohoo!

IKEA blir så bra! :D JESS!!

Marie sa...

Jeg har med en liten krukke til deg, men du får vente i spenning for å se hvor mye varme og sol det er i den... Tiden vil vise!

Ang. innsatsviljen. Det er bare en liten del av alle studenter i Trondheim som er av de stå-på-folka. La oss si 10%. Den samme delen (10%) står ganske hardt på i Betania også! Men det hadde vært flott å sett enda flere bli mer med (meg selv inkludert...)!

Har du det bra? Litt mye å gjøre, kanskje? Kjøp strikketøy før frekvenshelga, så kan vi ta noen små bolker strikkekurs da! Vi får begynne i det små :D