mandag 15. oktober 2007

Oslotur

Har vært i Oslo i tre døgn. Jeg besøkte Marita og det gjorde Hans også! Så herlig å være sammen med begge to igjen! Siden Marita er et arbeidsjern av den sjeldne typen, jobbet hun alle dagene jeg var der. Men så var vi sammen alle sammen på kvelden. Vi rakk ganske mye: Så Tatt av kvinnen (2. gang på én uke for min del, men det anbefales!), skravla fra oss, besøkte Marita på jobben (Deli De Luca), shoppa, jeg fikk møtt broder'n, og jeg fikk møtt en venninne fra folkehøgskolen (Jeanette), Hans og jeg var på besøk hos bestemor og bestefar, vi så Happy Feet (den var det bare jeg som ikke hadde sett), vi lagde mislykka sjokoladefondant (jeg var nok for opptatt av pingviner akkurat da, så den ble helt gjennomstekt og rar), vi spiste pastasalat og masse godis. Og heldigvis rakk vi å sove en del allikevel. :o)

Jeg har hatt en kjempefin Oslotur! Takk for besøket, holdt jeg på å si! Takk for at jeg fikk komme heter det kanskje! Håper det ikke blir så lenge til jeg får besøk av Marita og Hans!



Siden bestemor og bestefar bor i underetagen til sønnen sin (altså min onkel) traff jeg også de herlige kusinene mine, mens Hans og jeg var på besøk. Broder'n hadde også tatt turen, så vi var en god gjeng og det var ikke akkurat stille... Gøy å treffe alle sammen igjen!

Selv om jeg er oppvokst i Oslo, kan jeg ikke si at jeg er særlig kjent i sentrum. Et godt eksempel: Jeg har ikke peiling på hvordan i all verden jeg skal klare å finne Oslo City, da jeg blir fortalt at jeg står én bygning unna... pinlig...

7 kommentarer:

Marie sa...

Hehe, Oslo city?! Artig, du! Flott helg med andre ord, herlig herlig!

Kristin sa...

hehe. jeg og har vært der i 3 dager nå.. kult om jeg hadde dumpa over deg der:P

Bente sa...

HERLIG!

Bente sa...

Jepp! Dro på Heimdal Farvehandel og fikk RÅBRA service!!! Erlend var med, og når jeg og han gikk inn døra ble vi møtte med en av de hyggeligste servicemenn EVER! Han hjalp meg med alt og fant til og med sånn billig tapet som matchet den dyre som jeg viste frem og VILLE ha! Og det var da selvfølgelig ikke noe problem og bare bestille opp én rull av den dyre, NEEEIDA! Og han hadde så mange ideer til hva jeg kunne bruke den overflødige tapeten til! Wohoo! Og jeg tenkte: "Her kjøper jeg tapet, UANSETT hvilken tapet han har å selge meg!", så glad ble jeg for god hjelp! :) Og resultatet ble knallbra, gleder meg til å kunne invitere folk inn på rommet mitt igjen! Må bare få lagt på listene og flyttet inn IKEA-stuffet:) Hihi! :D

Bente sa...

(Siden jeg skrev en så kort kommentar tidligere, tenkte jeg at det gikk bra å skrive en så lang en nå...) Hehe:)

Marita Fahre sa...

Det var bare såååå koselig og ha besøk av deg igjen Mette, selv om helga gikk så alt for fort. SKulle virkelig fått tid til litt massasje, men vi får ha det til gode til neste gang vi sees, som jeg håper ikke blir alt for lenge til :o)
GID

Anonym sa...

d va så koselig treffe dæ igjen! Håpe d ikke blir like lenge t neste gang. Æ må prøve å komme mæ oppover en tur om ikke så alt for lenge :)