tirsdag 23. oktober 2007

Meningsmålinger

I følge min meningsmåling om klemming, viser det seg at 80 % av befolkningen (må nok være det med det representative utvalget jeg har her på bloggen min) ville blitt kjempeglade om du hadde gitt dem en bjørneklem. Mens 20 % av befolkningen ville blitt enda litt gladere dersom du gav dem en snikklem, altså en uforberedt overraskelsesklem, og gjerne bakfra. Så sett igang og klem! :o)
(vær litt betenksomme med hvem du overfaller, - det er jo faktisk ikke alle som liker å bli klemt av hvem som helst da...men gi heller en klem for mye enn en klem for lite, sier nå jeg!)

Ifølge min meningsmåling om det å ville bli støttekontakt var det 2 personer som ropte ut et JA! og 3 som ikke var helt sikre. Dersom du har lyst til å bli støttekontakt kan du ta en titt på denne siden. Det er en veldig bra jobb, med fleksible arbeidstider (normal arbeidstid er 3 timer i uka) der du samtidig som du tjener noen ekstra kroner, får være til hjelp for andre. Det anbefales på det sterkeste!

Ifølge min meningsmåling om hvorvidt det er lurt av meg å kjøpe rotter eller ikke, er jeg litt usikker på resultatet. 2 sa ja, 2 var litt mer tvilende, mens 3 av dere synes rotter er ekle. Jeg skjønner bare ikke helt hvordan du kan synes at dette -->
er ekkelt...
Men jeg lurer på om jeg skal legge saken på is, hvertfall fram til etter jul. I de siste tre ukene har rotter vært det første jeg har tenkt på om morgenen og det siste jeg har tenkt på før jeg har sovnet, så det blir litt vanskelig å bare la være å tenke på det, men jeg skal gjøre et forsøk. Og siden Hans skal tilbringe resten av militærtjenesten på Ørlandet (som bare er en liten ferjetur unna) blir jeg nok ikke så ensom som jeg hadde forstilt meg, så da har jeg kanskje ikke så stort behov for noen smådyr å kose med allikevel...Men den som venter får se.

6 kommentarer:

Marita Fahre sa...

Åh, så kjekt å høre at Hans blir flytta nordover til deg. Så slipper du og være alene med bryllupsforberedelsene :o)
Og rotter er søte de ;o)

Sigrid Marie sa...

Hei på deg!
Ligger en teit utfordring til deg på bloggen min!
Klem

Bente sa...

jeg synes du skal få deg ei rotte eller to! :)

Anne sa...

Rotte e jo kanonskjønne jo!!! ville absolutt anbefalt dg å fått ei...men så va d hans då, men an hadde nok blitt vant me d...;)

Mette sa...

Problemet er jo om det blir vanskelig å finne leilighet til sommern. Hvis det blir det er det jo lite smart å kjøpe rotter nå, og få et stort problem med det om et par måneder...

Sigrid Marie sa...

Du er en knall bra møteleder, skulle ønske jeg turde....