mandag 1. oktober 2007

Stress

Nå for tida er jeg litt stressa. Hvis du møter meg og jeg ser helt tom ut i blikket er det sikkert fordi jeg går igjennom almanakken min oppi hodet mitt, og tro meg; da er det ikke plass til mer mellom tannhjulene...

En venninne spurte meg i dag om jeg kunne tenke meg å være med henne og kjøre, når hun skal kjøpe seg varmeovn til rommet sitt. Jeg gikk gjennom kalenderen og fant ut at jeg kanskje kan presse det inn torsdagen i uke 42 (nå er vi altså i begynnelsen av uke 40), for da ser det hvertfall ut som om det er et liiite opphold i planlagtheten. Hun ga opp og spurte meg heller om hun kunne få låne bilen og kjøre selv...

Ja, jeg er altså ganske opptatt og ganske stressa framover nå, så bær over med meg om jeg spør deg de samme spørsmålene 4 ganger...eller vent litt...det er kanskje ikke noe nytt egentlig. Det er jo bare vanlig Mettepraksis. Men jeg blir hvertfall veldig glad dersom noen enten gir meg en klem i ny og ne, eller hiver seg over meg og prøver å løfte bort noen av steinene fra ryggen min, ved hjelp av litt knaing. Sånt hjelper!

Jeg gleder meg til uke 2, jeg...

3 kommentarer:

Therese sa...

jeg gleder meg og til uke 2. Da blir det risk gitt =)
Lykke til framover! det går nok bra tilslutt, selvom alt er stress innimellom...

Kristin sa...

hvis du klarer å presse inn tida til det så stiller jeg med massasje;)

Bente sa...

Ehm. Hva skjer i uke 2?

Jeg kjenner meg igjen! Jeg gleder meg til mandag, da er det høstferie for meg.. Herlig. Da skal vi på IKEA, husk! Det må du ha tid til!

Kjenner meg veldig igjen selv, har gått to uker uten en frikveld nå, sukk.. Så jeg gleder meg til ferie og til jul! ;D

PS: Jeg er UngGospel-admin, men jeg glemte å logge ut av den og inn på Bente før jeg skrev kommentaren;) Så jeg sletta den og skrev denne på nytt:)