søndag 30. september 2007

Ut på tur og sang for Herren

Lørdagen fant jeg ut at været var alt for fint til å sitte inne og lese juss, så jeg bestemte meg for å ta en times lang spasertur ned til havet for å se litt. Jeg har aldri gått noe særlig på denne siden av byen før, så det er jo litt spennende å se hva som befinner seg bak svingene.

Jeg skippet på meg joggeskoene, tok på meg iPoden og puttet jazz i ørene og trasket avgårde bortover til Rotvoll. Så gikk jeg stien langs havet tilbake igjen. Jeg fant hav og kunne nesten se helt bort til Hans...(Mosvika), jeg fant nydelig skog, og en rar fontene. Av og til måtte jeg bare ta ut jazzen litt, for å høre på lydene fra havet og skogen...herlig!



Den turen var så fin at den kommer jeg nok til å ta igjen. Anbefales!

Møtet i BUF i går:

"Jeg kommer med min tvil, legger den i Faderhender.
Her er jeg bare til.
Dette sted har du gjort hellig. Jeg er i ditt hus.

Jesus, du skal ha min takk og ære. Jesus, jeg opphøyer ditt navn.
Jesus, du som er og som vil være, du store kongesønn i evighet.

Jeg kommer med min frykt, legger den i Faderhender.
Her kan jeg hvile trygt.
Dette sted har du gjort hellig. Jeg er i ditt hus.

Jesus, du skal ha min takk og ære. Jesus, jeg opphøyer ditt navn.
Jesus, du som er og som vil være, du store kongesønn i evighet.

Jeg kommer med min tro, legger den i Faderhender.
Her kan jeg finne ro.
Dette sted har du gjort hellig. Jeg er i ditt hus."

Jeg er så glad for at jeg får muligheten til å synge for Gud uten å være redd for å bli straffet for det..!

Salme 104:33 "Jeg vil synge for Herren hele livet
og prise min Gud så lenge jeg er til."

Ingen kommentarer: