torsdag 13. september 2007

Bakeprosjekt uke 2

Her er dagens resultat (slettes ikke værst):

Dette er faktisk de fineste brødene jeg noen gang har bakt. Men de er grove altså. Får håpe de er gode også. Jeg la en fyrstikkeske ved siden av på bildet, for det er jo alltid det man gjør når man skal vise hvor stort noe er, og disse brødene fortjener fokus på størrelsen. Når det kommer til bakte brød som dette, er det faktisk størrelsen det kommer an på.

Og her er koppene jeg fikk i julegave i går av Marie og Guri! Ja du ser jo selv at det bare er én kopp på bildet, men jeg gadd ikke å ta bilde av begge to, siden de er helt like, så du får nesten bruke fantasien litt og forestille deg en helt lik kopp ved siden av denne, da får du et realistisk bilde av julegaven min :o) Er den ikke fiiin? Fine fine koppen!

3 kommentarer:

Bente sa...

Du, brødan så jo go ut, sjøl om dæm e grov! :P Heheh. Det e jo en bragd i sæ sjøl det Mette! ;) Å dæm tekoppan va så.. ja, bollefølelse! *HIHIHI*

Glede mæ te næste gang æ kjæm på te:) Da blir det stor-blåmønstrat(turkis??) kopp! :D

Bente sa...

Tror at det ligger inne på malen min at det ikke er streker under linkene.. vi kan jo se litt på det sammen en dag? ;)

Og ja, vi må invitere oss selv til Kari;) Snakkes du! :D

Marie sa...

Takk for helga, den var super! Var egentlig ikke klar for å være sosial på fredagen, men vips ble det kjempekoselig! Hørte rykter om at en viss gutt kom til helga - så koselig!!! Og når fikk du lov til å invitere andre til strikkekurs plutselig? Kanskje vi rett og slett skal henge opp plakat :) Neida, det er bare koselig!