torsdag 27. september 2007

Badekar i boks og rotter i bur

I dag har jeg hjulpet Vegar å hente det nyinnkjøpte badekaret hans...ja, eller, "akvariumet" da, som han kaller det :op Det rommer ca 260 liter vann, hvis jeg ikke husker helt feil og allikevel fikk det faktisk plass i boksen min..! Jeg kunne skrevet en ganske merkelig bok om alle de rare og store tingene som har fått plass inni den lille bilen...

Når vi først var i en dyrebutikk, måtte jeg jo selvfølgelig bort å se på bur-dyrene, og spesielt på de herlige rottene! Å...de var så skjønne! Jeg hadde ansiktet ganske nærme et av burene for å se nøye på dem, og da kom en av rottene og lukta på meg med den søte lille snuta si, og så "hilste" vi på hverandre ved at jeg tok fingeren min inntil poten dens (eller labben eller hånda eller hva man nå kaller den delen av en rotte). Jeg har så lyst på rotte!

Se så søte de er! Jeg har lyst på sånn pelsfarge som den i midten har.


Problemet er at Hans ikke vil ha rotte. Han kan egentlig ikke fordra rotter...Kinkig... Kan jo kanskje ikke kjøpe rotta da, når Hans helst ikke vil bo sammen med en. Men se så søte de er da...! Det hadde vært så koselig å ha...

3 kommentarer:

Anne sa...

naaww...rotte e jo skjønne då!! kan skaffa deg ei å ha et eget rom t na...;) gjøm na i skabet..:P hehe neida:P

Sigrid Marie sa...

Holder med Hans jeg... Bilen din er da ikke så liten... Tror ikke jeg orker jage 100 kort sånn uten videre, men du kan jo låne boka jeg har hentet det fra;)
Klem

Sigrid Marie sa...

Tja... En stund, er en del deler som skal slippes ut da, men etterhvert går det fortere å fortere;) Men dere er vel to som kan gjøre det sammen??