onsdag 12. september 2007

Katter, venninner og kino

Først og fremst: Jeg erklærer herved at jeg har lyst på katt. Ble helt betatt av kattungen som bor hjemme hos Erlend... Se sååå søt den er da! Tenk så utrolig kos det hadde vært å hatt en sånn småtass tuslende rundt...*sukk*
Men jeg kan ikke ha pus nå. Det funker bare ikke. Skal jo finne ny leilighet neste år og flytte sammen med Hans og da er det sikkert veldig mye vanskeligere å finne en leilighet der man har lov til å ha katt, enn der det ikke er lov...kjipt...

Har hatt besøk av en venninne og vært på besøk hos en annen i løpet av uka som har gått. Jeg må definitivt bli flinkere til å gå på besøk til andre...Husket faktisk ikke hvilken oppgang hun jeg var på besøk hos bodde i, enda hun bodde akkurat samme sted i hele fjor også...pinlig. Sier litt om hvor sjelden jeg dro på besøk til andre i fjor. Nei, nå er det nye tider. Føler meg faktisk mer mobil med sykkel også...Er ikke så vanskelig å finne parkering og sånn... :op

Fikk julegave av Marie (hun på bildet) og Guri som hun bodde med i fjor! Fikk to skikkelig herlige kopper! (kan legge ut bilde i morgen) Vi er litt treige med å få gitt sånne gaver i min vennekrets, så dette er helt vanlig praksis. :o)

I dag var jeg med og så Shrek 3 sammen med 10 andre jenter! Det var kjempekos! En del av oss gikk på kafé etterpå :o) Selve filmen var veldig morsom, men jeg må innrømme, og det kommer kanskje ikke som en stor overraskelse, at de to tidligere filmene var hakket bedre, men denne var slettes ikke dårlig til å være oppfølger nr 3! Det skal den ha.

Her er nesten alle jentene, men siden Bente sto bak kamera og siden hun var initiativtaker til hele greia, fortjener hun jammen et helt eget bilde ;o) Takk for turen Bente og alle dere andre! Det var skikkelig kos! Håper det blir flere sånne turer!

1 kommentar:

Bente sa...

Wohooo! Så kult det var!! Skal straks skrive noe jeg også, mulig at det ikke blir før i morgen:P Hehehe... :) Knallbra bilder, på facebook resten av dem eller? ;) Woohoo!