mandag 10. september 2007

Å leke student

I dag har jeg hatt det andre kaller studiedag, men som i min kalender alltid blir referert til som "FRI!". På tross av det har jeg faktisk lekt litt student i dag og jobba nesten ganske aktivt med en oppgave som skal leveres på fredag, og ble faktisk nesten ferdig!

Problemet med oppgaven er at 3/4 skal være mine egne tanker og mitt eget oppspinn, noe som er litt kulturkræsj i forhold til fjordårets krav på universitetet der det minste tegn til egne tanker ble straffet med stryk. Derfor er det litt angstbetont å skulle legge så mye vekt på akkurat det...iiik. Men det går vel. Jeg tror det skal godt gjøres å stryke på den oppgaven her.

7 kommentarer:

Bente sa...

Du er en skikkelig flink student! Jeg må si at jeg er imponert over at du bruker en fridag på å skrive en oppgave som skal leveres fredag;) Bra jobba! Sees onsdag! :D

Anonym sa...

Åh, så flink du er :o) Er godt å høre at er flinke studenter, så får ikke jeg så dårlig samvittighet når jeg ikke gjør noe... Klem

Anonym sa...

Anonym = Marita ;o)

Mette sa...

Takk Bente og Marita! :o) Jeg har mine øyeblikk med flinkhet jeg også ;op

Anonym sa...

Det virke som du har d flott der oppe. Stort tegn på at du trives med studiet ditt når du bruke fritid på det! Bare fortsett med det du! Klem fra mæ :)

Anne sa...

Så flinke du e Mette...:P dette va någe nytt..;) hihi neida...:P stå på:)

Mette sa...

Ja, Jeanett, jeg har det skikkelig bra! :o) Gøy å virkelig trives med studiene! Håper du også har det bra!

Anne da? Ska vi sloss? :op