tirsdag 18. september 2007

Høstweekend med BUF

Jeg har hatt en veldig bra helg på Søvasslia Fjellkirke sammen med de andre Buferne, altså de andre som også går i BetaniaUngdomsForening (menigheten min altså :o)



På grunn av litt ubestemmelig vær, (noen kalte det "de fire årstider") ble det mye innesitting istedenfor utegåing, hvertfall for min del. Det resulterte i at en stor del av tiden ble brukt på å spille diverse spill. Fredagen var jeg med på Risk helt til kl 03.30...phu...Jeg var nokså trøtt dagen etterpå kan du si..! Jeg vant forsåvidt nesten. Vegar vant over meg med 5 bataljoner eller noe, når vi midt på natta bare samlet sammen alle bataljonene og kriga med terningene.

På lørdag drista jeg meg med på tur, enda gradestokken nærma seg minus. Det ble en veldig spesiell tur. Noen snudde etter den første myra, fordi de hadde svømmebasseng i skoene, mens noen gikk til den første toppen (det gjorde jeg), og noen gikk videre til neste topp. Da vi nærma oss toppen så vi mørke skyer som nærma seg og vinden prøvde iherdig å blåse oss bort. Så kom snøen...Eller snøstormen, som jeg ville kalt det. På toppen måtte jeg holde meg fast i varden, og jeg turte nesten ikke å slippe, for ellers er jeg nesten sikker på at jeg hadde blitt blåst overende og trilla ned fjellsida... Merkelig opplevelse med snøstorm midt i september..!



Snøbildene er tatt av Sølvi :o)

Takk for en flott tur alle sammen! :o) Beklager at jeg var så trøtt hele tiden..!

1 kommentar:

Bente sa...

Synd at jeg ikke kunne være med, men jeg blir nok med på skiweekend! Håper jeg hvertfall;)