torsdag 20. september 2007

Vintersko

Jeg har ikke hatt ordentlige vintersko siden jeg brukte str. 34... De siste årene har jeg ønsket meg ordentlige vintersko, som skulle være fine og som skulle holde i minst 5 år... Her om dagen gikk jeg innom Eurosko som ligger mellom Datakjeden og Fretex i Fjordgata (det anbefales spesielt dersom du bruker str.37, fordi de selger ut såkalte "prøvesko" som oftest er i den str. til ca en trededel av vanlig pris der). Der fant jeg akkurat den typen sko som jeg har lett etter siden jeg så dem en gang i en eller annen butikk for mange år siden. Og jeg fant disse skoene i den fargen jeg så gjerne hadde ønsket meg, men som jeg trodde ikke ble produsert i det hele tatt. I tillegg var de i min størrelse! Skoene er i mørkebrunt skinn og er fora med ordentlig ull! Herlig! Jeg måtte jo selvfølgelig kjøpe dem der og da, ellers tror jeg at jeg antageligvis hadde angret meg halvt ihjel seinere... Så nå får jeg spise litt knekkebrød eller noe en stund framover, så jeg får råd til å kjøpe meg resten av pensumbøkene og en ekstern harddisk. Må jo ha bildene mine ett eller annet sted, før de plutselig en dag bare forsvinner...

2 kommentarer:

Bente sa...

Jeg støtter deg fullt ut;) Si i fra hvis du holder på å sulte i hjel, da skal du få middag hos meg:) Jeg skylder deg vel en! ;D

Mette sa...

å...sukk...tenk å ha sånne venner...heldiggrisen meg! :o)